Přeskočit na obsah
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Navigační menu
Navigační menu
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Reflektivní setkání v triádě
Příklady inspirativní praxe
Plán adaptačního období na druhý školní rok – Mateřská škola
Plán adaptace na druhý školní rok – Mateřská škola
Plán adaptace – 2. školní rok – Mateřská škola (vhodné i pro ZŠ)
Plán adaptace
Plán adaptace
Plán adaptace MŠ
Spolupráce základní školy a studentů pedagogické fakulty
Přijímání neznámých učitelů do školy
Čas vedení školy na nového kolegu
Triáda – příklad komunikativní kompetence vedení školy
Supervize
S čím za kým v naší konzervatoři?
Adaptační plány pro různé skupiny začínajících učitelů
Proces výběru uvádějícího učitele (vhodný i pro ostatní typy škol)
Příprava a vedení rozvojového rozhovoru
Více z Modelu
Kompetenční profil vedení školy ve vztahu k adaptaci začínajících učitelů
Balanční kruh
Kompetence systémová
Kompetence komunikativní
Kompetence osobnostní
Kompetence sociální a personalistická
Reflexivní kompetence
Příklady inspirativní praxe, které se týkají této kapitoly
Použité zdroje