Přeskočit na obsah
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Navigační menu
Navigační menu
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Reflexe adaptačního období
Příklady inspirativní praxe
Příklad – „nepříklad“ adaptačního období učitele v MŠ
Plánování projektového vzdělávání v mateřské škole
Plán adaptačního období na druhý školní rok – Mateřská škola
Plán adaptace na druhý školní rok – Mateřská škola
Plán adaptace – 2. školní rok – Mateřská škola (vhodné i pro ZŠ)
Plán adaptace
Plán adaptace
Plán adaptace MŠ
Přijímání neznámých učitelů do školy
Čas vedení školy na nového kolegu
Mentorský rozhovor po vyučovací hodině
Triáda – příklad komunikativní kompetence vedení školy
Závěrečný rozhovor na konci školního roku
Kolegiální podpora – záznamový arch
Zápis z ukázkové hodiny zkušeného učitele
Hospitační záznam
Plán adaptace
Plán adaptace
Plán osobního rozvoje v základní a střední škole
Plán adaptace
Příklad průběhu adaptačního období v základní umělecké škole
S čím za kým v naší konzervatoři?
Sebereflexní deník a nejen to …
Tvoříme profesní portfolio
Hodnoticí rozhovory
Hospitační záznam odborného výcviku
Činnosti uvádějícího učitele v adaptačním období začínajícího učitele
Činnosti začínajícího učitele SOŠ v adaptačním období
Jak zajistit podporu adaptačního procesu ve škole – podpora triády
Více z Modelu
Doporučení pro podporu uvádějících učitelů
Mentoring
Mentoring a konkrétní příklady z praxe, včetně komentáře
Profesní portfolio
Profesní portfolio a konkrétní příklad z praxe
Supervize
Supervize a konkrétní příklad z praxe
Příklady inspirativní praxe, které se týkají této kapitoly
Seznam použité literatury