| Škola | Tyršova základní škola a mateřská škola Plzeň, U Školy 7, příspěvková organizace |
| Přínos pro začínajícího učitele | Profesní rozvoj začínajícího učitele Stanovení rozvojových cílů začínajícího učitele Rozvoj sebereflexe začínajícího učitele |
Tento konkrétní příklad z praxe základní a mateřské školy přináší námět na sestavení Plánu profesního rozvoje s ohledem na cíle rozvoje daného pedagoga, na které se začínající učitel může zaměřit v daném školním roce.
OSOBNÍ PLÁN PROFESNÍHO ROZVOJE
Jméno:
Datum:
Rozvojový cíl školy:
Rozvojové cíle pedagogického pracovníka:
| Činnost pracovníka | Podpora ze strany vedení školy | |
| 1. | ||
| 2. | ||
| 3. |
| Naplňování cílů | Hodnocení | |
| 1. | ||
| 2. | ||
| 3. |
| Vyhodnocení cílů, zpětná vazba (otázky vedení školy), stanovení navazujících cílů | |
| 1. | |
| 2. | |
| 3. |