Škola | Gymnázium Oty Pavla, Praha 5, Loučanská 520 |
Přínos pro začínajícího učitele | Hodnocení a plánování osobnostního rozvoje; Stanovení cílů pedagogické práce pro daný školní rok |
Struktura otázek plánu profesního rozvoje vede pedagoga k reflexi své pedagogické práce v uplynulém školním roce a k plánování jeho dalšího profesního rozvoje ve spolupráci s vedením školy.
Plán profesního rozvoje školního roku 2018/19
Jméno:………………….. Datum: ………………..
Prosím, zamyslete se nad svou pedagogickou prací na naší škole a písemné odpovědi přineste k plánovanému rozhovoru s ředitelkou školy v období měsíce září 2019.
- Podařily se mi splnit závazky a úkoly, na které jsem se v loňském školním roce zaměřil(a)?
- Co mi v loňském školním v mé pedagogické práci udělalo radost?
Můžete některé úspěchy své pedagogické práce doložit pracemi svých žáků, výsledky předmětových soutěží či jinak? - Na kterou část své pedagogické práce se v tomto školním roce zaměřím?
- Jak toho dosáhnu?
- Jakou podporu k dosažení cíle budu potřebovat?
- Budu potřebovat nějaký vzdělávací program? Jaký?
Podpis pedagoga: Podpis vedení školy: