Škola | Základní škola a Mateřská škola Slovenská, Karviná, příspěvková organizace |
Přínos pro začínajícího učitele | Jasná orientace v činnostech pro jednotlivé fáze adaptace Příklad spolupráce s uvádějícím učitelem i s vedením školy |
Tato ukázka plánu adaptace zahrnuje rovněž činnosti všech aktérů procesu adaptace, a to v pořadí: vedení školy – začínající učitel – uvádějící učitel. Činnosti jsou rozděleny do tří fází podle doporučení Modelu systému podpory začínajícího učitele: přípravná fáze s oddělením období před přípravným týdnem a období přípravného týdne, v němž se do spolupráce zapojuje také začínající učitel, realizační fáze a reflektivní fáze.
Základní škola a Mateřská škola Mendelova, Karviná, příspěvková organizace
odloučené pracoviště Mateřská škola, Slovenská 2872, 733 01 Karviná – Hranice
Plán adaptace začínajícího učitele
školní rok ……………………
vedení školy uvádějící učitel začínající učitel
jméno: jméno: jméno:
Osobní plán profesního rozvoje.