Přeskočit na obsah
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Navigační menu
Navigační menu
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
První setkání s rodiči
Příklady inspirativní praxe
Plán adaptačního období na druhý školní rok – Mateřská škola
Plán adaptace na druhý školní rok – Mateřská škola
Plán adaptace – 2. školní rok – Mateřská škola (vhodné i pro ZŠ)
Plán adaptace
Plán adaptace
Plán adaptace MŠ
Mentorský rozhovor po vyučovací hodině
Rodičovská setkání
Kolegiální podpora – záznamový arch
Zápis z ukázkové hodiny zkušeného učitele
Hospitační záznam
Činnosti uvádějícího učitele v adaptačním období začínajícího učitele
Příprava odborné exkurze ve střední odborné škole
Více z Modelu
Kompetenční profil uvádějícího učitele
Balanční kruh
Rozdělení kompetencí
Kompetence komunikativní a ke spolupráci
Kompetence k uplatnění mentoringu
Kompetence k rozvoji školy
Kompetence profesní
Kompetence k plánování profesního rozvoje a k pedagogickému plánování
Příklady inspirativní praxe, které se týkají této kapitoly
Seznam použité literatury