Přeskočit na obsah
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Navigační menu
Navigační menu
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Vzájemné návštěvy
Příklady inspirativní praxe
Plánování projektového vzdělávání v mateřské škole
Plán adaptačního období na druhý školní rok – Mateřská škola
Plán adaptace na druhý školní rok – Mateřská škola
Plán adaptace – 2. školní rok – Mateřská škola (vhodné i pro ZŠ)
Plán adaptace
Plán adaptace
Plán adaptace MŠ
Využití balančního kruhu při vedení rozvojového rozhovoru
Plán profesního rozvoje
Rodičovská setkání
Závěrečný rozhovor na konci školního roku
Zápis z ukázkové hodiny zkušeného učitele
Profesní portfolio
Doklady do portfolia začínajícího učitele
Hodnoticí rozhovory
Plán profesního rozvoje
Plán profesního rozvoje
Činnosti začínajícího učitele SOŠ v adaptačním období
Příprava odborné exkurze ve střední odborné škole
Sebehodnoticí dotazník učitele
Adaptační plán pro začínajícího učitele v 1. roce praxe
Adaptační plán pro začínajícího učitele ve 2. roce praxe
Začínající učitel a asistent pedagoga
Osobní plán profesního rozvoje
Více z Modelu
Kompetenční profil začínajícího učitele
K čemu slouží kompetenční profil začínajícího učitele?
Balanční kruh
Kompetence k plánování výuky
Kompetence k realizaci výuky
Kompetence k hodnocení výsledků vzdělávání
Kompetence k sebereflexi a k profesnímu rozvoji
Kompetence administrativní a organizační
Kompetence komunikativní a sociální
Příklady inspirativní praxe, které se týkají této kapitoly