Přeskočit na obsah
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Navigační menu
Navigační menu
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Plán profesního rozvoje
Příklady inspirativní praxe
Rozvojový rozhovor – komunikace s rodiči
Rozvojový rozhovor – využití poznatků ze semináře
Rozvojový rozhovor – sebereflexe učitele
Hodnocení výsledků vzdělávání
Hodnocení očima dětí
Mentorský rozhovor po vyučovací hodině
Plán profesního rozvoje
Závěrečný rozhovor na konci školního roku
Supervize
Hospitační záznam
Sebereflexní deník
Profesní portfolio
Sebereflexe trochu jinak
Plán adaptace
Příklad průběhu adaptačního období v základní umělecké škole
Zahraniční spolupráce – rozvoj reflektivní kompetence
Vzájemné sdílení v základní umělecké škole
Doklady do portfolia začínajícího učitele
Hodnoticí rozhovory
Sebereflexní deník a nejen to …
Plán profesního rozvoje
Plán profesního rozvoje
Tvoříme profesní portfolio
Hospitační záznam odborného výcviku
Příprava a vedení rozvojového rozhovoru
Sebehodnoticí dotazník učitele
Začínající učitel a asistent pedagoga
Osobní plán profesního rozvoje
Více z Modelu
Hodnocení dosažených kompetencí
Příklady metod hodnocení a reflexe, sebehodnocení a sebereflexe
Jaký je rozdíl mezi hodnocením a reflektováním?
Jak efektivně podávat popisnou zpětnou vazbu?
K čemu použít kompetence a indikátory?
Metoda hodnocení – profesní portfolio
Práci s portfoliem můžeme rozdělit do čtyř částí
Metoda sebereflexe – balanční kruh
Co je tedy metoda balančního kruhu?
Příklad využití metody balančního kruhu pro hodnocení kompetence k plánování výuky
Více příspěvků
Příklad využití balančního kruhu pro sebereflexi uvádějícího učitele v kompetenci k plánování profesního rozvoje a k pedagogickému plánování
Příklad využití balančního kruhu pro sebehodnocení vedení školy v oblasti systémové kompetence
Metoda hodnocení – třistašedesátistupňová zpětná vazba (360° hodnocení)
Jak postupovat?
Metoda hodnocení – hospitace (návštěva v hodině)
Reflektivní rozhovory
Příklady inspirativní praxe, které se týkají této kapitoly
Použité zdroje a další odkazy
Příloha – Prázdné balanční kruhy