Přeskočit na obsah
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Navigační menu
Navigační menu
Domů
Model
Cesta
Začínající učitel na startu
První kroky v novém prostředí
První setkání s dětmi, žáky
Vzájemné návštěvy
První setkání s rodiči
Reflektivní setkání v triádě
Plán profesního rozvoje
Práce na profesním portfoliu
Reflexe adaptačního období
Co dál? Cesta učitele nekončí…
Práce na profesním portfoliu
Příklady inspirativní praxe
Rozvojový rozhovor – komunikace s rodiči
Rozvojový rozhovor – využití poznatků ze semináře
Rozvojový rozhovor – sebereflexe učitele
Hodnocení výsledků vzdělávání
Hodnocení očima dětí
Plánování projektového vzdělávání v mateřské škole
Adaptační program a plán adaptace
Plán adaptace
Plán adaptace
Plán adaptace mateřské školy
Názory začínajících učitelů na proces adaptace
Plán profesního rozvoje
Rodičovská setkání
Sebereflexní deník
Plán adaptace
Sebereflexe trochu jinak
Plán adaptace
Plán osobního rozvoje v základní a střední škole
Plán adaptacey
Příklad průběhu adaptačního období v základní umělecké škole
Plán adaptace
Plán osobního rozvoje v základní a střední škole
Plán adaptace
Příklad průběhu adaptačního období v základní umělecké škole
Plán adaptace
S čím za kým v naší konzervatoři?
Adaptační plány pro různé skupiny začínajících učitelů
Doklady do portfolia začínajícího učitele
Sebereflexní deník a nejen to …
Plán profesního rozvoje
Plán profesního rozvoje
Tvoříme profesní portfolio
Hospitační záznam odborného výcviku
Činnosti začínajícího učitele SOŠ v adaptačním období
Příprava odborné exkurze ve střední odborné škole
Sebehodnoticí dotazník učitele
Adaptační plán pro začínajícího učitele v 1. roce praxe
Adaptační plán pro začínajícího učitele ve 2. roce praxe
Jak zajistit podporu adaptačního procesu ve škole – podpora triády
Osobní plán profesního rozvoje
Více z Modelu
Doporučení pro podporu začínajících učitelů
Hospitace a náslechy ve vyučovacích hodinách
Podpora v plánování a přípravě na výuku
Sdílení
Plán profesního rozvoje
Profesní portfolio
Příklady inspirativní praxe, které se týkají této kapitoly